فرماندار یزد :

 فاجعه عاشورای 88 همانطور که در 9 دی نمایان شد اتحاد مردم را دوچندان و نفرتشان به فتنه گران را صدچندان نمود

یزدفردا "سرویس خبر:عزیزا... سیفی فرماندار یزد در جلسه اي كه با حضور دستگاههايي اجرايي برگزار شد ضمن تشكر از مردم استان يزد به خاطر همكاري خوب آنها در اجراي هدفمند كردن يارانه ها به واقعه 9 دی و حضور گسترده مردم در راهپیمایی اشاره کرد و گفت :زمانی که فتنه گران بی حرمتی و دروغ پردازی نسبت به دولت و نظام را به سرحد خود رسانده بودند مردم ولایت مدار ایران هنوز به بازگشت آنها امید داشت.

وی افزود: اما در حادثه تلخ عاشورای 88 دیگر تحمل عزاداران حسینی به نهایت رسید و با حضور میلیونی خود پاسخی قاطع به حتک حرمتشان دادند. راهپیمایی 9 دی حقیقتا در تمام دوران بی سابقه بود و همیشه در ذهنها خواهد ماند.

فرماندار یزد گفت: راهپیمایی 9 دی 88 اوج بصیرت و ولایت پذیری یک ملت بود و اظهار داشت تا ابد یاد و خاطره راهپیمایی ان روز در دل ملت خداجوی ایران امید و در دل معاندان نظام ترس و دلهره ایجاد خواهد کرد. وی با اشاره به حضور با شکوه مردم در راهپیمایی های مختلف از ابتدای انقلاب تاکنون, عنوان کرد وقتی پای عاشورا و امام حسین (ع) و بی احترامی به مقدسات اسلام به میان آمد دیگر هیچ کس سکوت را جایز ندانست و همه به خیابان ریختند. در شاهکار آن روز از هر قوم و نژادی و از هر خط سیاسی اختلاف نظرها کنار گذاشته شد و همه حضور داشتند که این اوج اتحاد یک کشور است.

سیفی در پایان تاکید کرد تا ایران هست مردم پای مقدساتشان ایستاده اند و دشمنان اسلام و نظام کور خوانده اند اگر فکر میکنند ملت ایران در مسائل سیاسی و مذهبی خود ذره ای کوتاه می آیند تا آنها با ایجاد تفرقه و حرمت شکنی به مقاصدشان برسند. اتفاقا فاجعه عاشورای 88 همانطور که در 9 دی نمایان شد اتحاد مردم را دوچندان و نفرتشان به فتنه گران را صدچندان نمود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا